divendres, 7 d’agost del 2009

La setmana... i compte enrere

Veig que aquesta setmana no he estat gaire activa al bloc.
Dilluns vaig intentar anar a veure un espectacle d'òpera i dansa de carrer que, pel que diuen, es fa des de fa uns anys. Una hora després de l'hora prevista, farta d'esperar, me'n vaig anar a casa.

Ahir vaig anar a una visita guiada a peu pel Trastevere. És interessant, que algú et vagi explicant l'història i anècdotes d'allò que veus, però el grup era massa nombrós i es feia difícil sentir a la guia. De totes maneres, va valer la pena. No vaig fer fotos... era massa fosc!

Però en aquesta ciutat la qüestió del transport és REALMENT un problema. Vaig esperar 40 minuts el bus que em tornava a casa. 40 minuts dreta (bancs? per què?), entre cotxes aparcats (respectar la parada de bus? per què?) , amb un trànsit d'escàndol (conduir tranquilament? per què?) fins que al final vaig fer una part del trajecte a peu fins a la parada del metro.
Quin cansament.

I d'aquí a una estoneta... bé, unes horetes... arriba Ell!!! El tindré aquí!!!
És el compte enrere!! :D

2 comentaris:

Mosquit ha dit...

Avui m'estreno amb això dels comentaris. A veure si ho sé fer, que en qüestions informàtiques sóc totxana de mena... Per cert, què és l'URL ?
Tens raó amb això dels transports romans. Jo, el primer cop que m'hi viag trobar vaig flipar. No m'ho creia. Estava en una capital europea però els autobusos eren de república bananera !
Una anècdota: un cop que vaig anar amb el Joan vam comprar el nostre abonament (molt formalets nosaltres). Un dia, prenent un autobús, plè de gom a gom, cap al Vaticà, vaig suar mans i mànigues per arribar a la màquina de validar els bitllets. Un cop allà ... l'abonament no entrava pel forat ! era més gran ! i no hi havia cap més màquina ! La gent, com no, em mirava com si fós idiota, com dient : per què s'"emperren" en pagar aquests estrangers !

MaryMoon ha dit...

Molt ben estrenada!!
Sí, amb això dels abonaments no saps mai... jo no havia pagat mai transports, per aquí, a part d'algun metro ocasionalment.
Ara tinc un abonament mensual, perquè venim a treballar cada dia amb metro i si no, no es pot entrar.
Però als autobusos no pico mai. Llavors... la gent que puja i no pica el bitllet, vol dir que tenen un abonament mensual com jo, o que no paguen directament????