dijous, 16 de juliol del 2009

Pel forat del pany

Seguint amb la meva vida turística solitària, avui he anat a un lloc que m'agrada molt. De fet... a dos.

És curiós com canvia la percepció de les coses amb el pas del temps. El primer cop que vaig anar a la plaça dels Cavallers de Malta amb en Carles i en Sergio el camí se'm va fer eteeeeeeeeeeeeeeern. Avui he trigat 10 minuts escassos des de la feina...

I estava la mar de tranquil, no he hagut de fer cua per mirar pel forat del pany, no hi havia gaire gent als jardins dels tarongers, i el sol queia amb una força... (per això no hi havia gent, clar).

I des d'allà m'he arribat fins a la font de les tortuguetes. Una plaça super cuca amb una font igualment cuca.

Algú ve a passejar amb mi? Tinc ganes de comentar la jugada... i de sortir a alguna foto!!!

4 comentaris:

Carles ha dit...

amb mi, amb mi!!! quan vingui, només faré fotos jo, així sortiràs a totes, ok?

irethma ha dit...

mariaaaaaa!! Quines ganes que tinc, tu...
Apunta llocs "cucos", que jo vull visitar-los. La font de les tortuguetes, per exemple, haha que a València en tinc una i em fa gràcia veure'n!
un bes molt fort des de ja saps on! :D
Avui estem Laia i jo soletes... més tranquis, però jo tinc un fum de feina :(
muuuà

Tu, jo i l'Otis ha dit...

ai, nena, quina tranquilitat, no, vosaltres dues soles?? quin canvi!
avui no faig turisme, q fa massa calor...

Kudifamily ha dit...

Hola xula!!!
Perdona que fa dies que no em conecto... vaig de cul, jeje.
Així què, et tracten bé aquests romans? Miraré de llegir el que has escrit fins avui...
Et passaré l'adreça d'un blog on pengen fotos de tiradors de portes de per tot arreu, per si vols enviar-li'n, val?
Petonets!!!