diumenge, 19 de juliol del 2009

La classe


Doncs jo no podia ser menys i també he anat al cine :p

La veritat és que havia quedat amb una persona a qui fa uns 8 o 9 anys que no veig, i al final m'ha deixat penjada amb una excusa més que dubtosa :( Els meus companys de pis han desaparegut, i sola com una mussola, me n'he anat a passejar i a veure una peli a la fresca.

A Piazza Vittorio Emmanuele II fan 3 pelis cada dia, des de finals de juny fins al 6 de setembre. Avui feien un parell de pelis supercomercials infumables en una "sala" (a l'aire lliure, això de sala, sona raro), i a l'altra feien La classe.

A Bcn em vaig quedar amb les ganes de veure-la. És una peli francesa, que mostra una classe d'una escola dels suburbis. Barreja mala educació, amb els esforços del profe, els problemes de la immigració, l'organització de l'escola... Reforça la meva idea que mai no seré profe, perquè el que aguanta aquest profe, jo no ho podria aguantar ni de broma.
Què bons nens èrem nosaltres, en comparació amb aquests elements...

2 comentaris:

anna ballbè ha dit...

jo no he vist la peli... però si que sentint a parlar la gent, acabes pensant que erem uns "angelets".. o potser erem una mica encantats...
Un petó!!!!

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Angelets, amb majúscules!!! Tenen una barra, una manera de parlar, d'interrompre, de qüestionar les coses...