dilluns, 6 de setembre del 2010

Otis viatger (XII i XIII)

Ostres, Otis, això és un no parar!! Amb prou feines deus tenir temps de passar per casa a canviar la maleta!
Em tens intrigada, com t'ho fas perquè no et trobem mai a faltar? De seguida que sortim per la porta, aprofites per marxar tu també???





















Haurem d'acceptar que de diners no en necessites... deus guanyar un bon sou, a algun lloc que desconeixem. Fins i tot esquies! I amb força estil, per cert!






Altres "escapades" del nostre gat:
Moscou
Colòmbia
Bergamo
París
Eslovènia
Praga i Canadà
New York i Oporto
Ecuador
Vilnius

3 comentaris:

Sergi ha dit...

Quina ràbia de gat, ha viatjat més ell que jo!

anna ha dit...

qui esquiés com ell!!!

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Anna, a mi això d'esquiar, m'és força igual... però estic amb en XeXu: l'Otis ha viatjat més que jo!