En aquests darrers mesos he tingut la sort de poder consultar moltes pàgines web, MOLTES, d'empreses, locals, serveis, càterings, lloguers, espais i restaurants que es dediquen al lucratiu negoci dels casaments (tema que comentarem un altre dia i que pot donar lloc a molta literatura crítica per part meva...).
Avui, només un suggeriment: tenir presència a internet és bàsic i fonamental. Sí. Sortir a Google és existir. També.
Però amb fer una pàgina i pagar un allotjament no n'hi ha prou.
Per tant...
1) si feu una pàgina, cuideu-la! Actualitzeu-la! Poseu-hi fotos maques!
2) si teniu una adreça d'informació, consulteu-la! Si un client demana informació, contesteu! Encara que sigui tard i amb una ortografia de por. Però contesteu!
Tenir presència a internet és inútil si, quan un usuari us demana informació, no us digneu a respondre. Una resposta automàtica que digui "Truca'm al 902xxxxxx o al 666xxxxxx" no és informar, és estalviar-se feina de manera vil i roïna.
I només per posar un exemple... Aigua de Viladrau no contesta a les consultes enviades a info@... a través de la seva pàgina web. Ni desenes de restaurants que han pagat una pasta per tenir una web xulíssima, amb moltes fotos i flors i mandangues.
En fi... ja he protestat.
1) si feu una pàgina, cuideu-la! Actualitzeu-la! Poseu-hi fotos maques!
2) si teniu una adreça d'informació, consulteu-la! Si un client demana informació, contesteu! Encara que sigui tard i amb una ortografia de por. Però contesteu!
Tenir presència a internet és inútil si, quan un usuari us demana informació, no us digneu a respondre. Una resposta automàtica que digui "Truca'm al 902xxxxxx o al 666xxxxxx" no és informar, és estalviar-se feina de manera vil i roïna.
I només per posar un exemple... Aigua de Viladrau no contesta a les consultes enviades a info@... a través de la seva pàgina web. Ni desenes de restaurants que han pagat una pasta per tenir una web xulíssima, amb moltes fotos i flors i mandangues.
En fi... ja he protestat.
2 comentaris:
ben fet que has fet!
Moltes suposades direccions de correu electrònic o números d'atenció al client més que informar desinformen, quan diuen alguna cosa...
*Sànses*
és que em fa ràbia, tu... entre tot!!
Llavors el remate final és trucar al número d'informació d'Hisenda i que ni tan sols m'agafin el telèfon. Quina barra! I és un 902!
Publica un comentari a l'entrada