dimarts, 27 d’abril del 2010

Paraules divertides

Diumenge vam descobrir una paraula nova: Gafapastismo. Derivada de la moda (ortera) de les ulleres de pasta dels anys vuitanta, i de tot allò que s'hi relaciona. Com que sóc gafapasta, porto un serrell incòmode i el suporto estoicament perquè em sembla fashion. Com que sóc gafapasta, porto roba estreta i curta. Com que sóc gafapasta, em mola tot lo retro, encara que sigui una cutrada. Com que sóc gafapasta, sóc més guai que tu.

N'hem trobat un parell de definicions divertides aquí i aquí.

(Amb tots els respectes... jo vaig haver de plorar molt perquè em canviessin aquestes ulleres. Les odiava. No em cap al cap que ara se les posin per gust.)

6 comentaris:

Sergi ha dit...

És un concepte conegut per mi. Aquests dies n'hem estat parlant força amb els amics i em sorprenia veure que alguns no ho coneixien. Jo em quedo amb la definició que tu fas. Els gafapastes són talment com els descrius.

sànset i utnoa ha dit...

Segur que més d'un es provocaria miopia per tal d'aconseguir ser un gafapasta...

*Sànset*

Anna ha dit...

Maria...jo també vaig plorar! El dia que vaig tenir les meves primeres ulleres metàl·liques va ser un dia molt especial!

Ara, només de repassar aquelles fotos de finals dels vuitanta i principis dels 90 em ve mal de panxa. M'hauré de venjar dels meus pares haha.

Quan veig unes ulleres d'aquestes em vénen ganes d'agafar un bazooka.

(Exagerant, es clar!)

anna ha dit...

jo també vaig tenir una època mooolt durilla... I també van arribar, al final, les metàl·liques! Ara bé, també van acabar sent horroroses amb el temps...

neus ha dit...

i tu creus que aquelles horroroses ulleres roses, que diria que encara corren per ca la mare, ara es tornen a portar? en podria fer cap caler??? en tinc més d'una, è?!
marededéusenyor! :P

Tu, jo i l'Otis ha dit...

És un concepte molt de moda, oi, XeXu? No havia sentit la paraula fins al passat diumenge... em va encantar.

Sànset, segur que més d'un porta ulleres sense graduació. Posaria la mà al foc!

Anna, llavors tu ens entens! Les metàl·liques es van acabar rovellant, i vistes ara, semblen de Señorita Rottenmeier... (com a mínim les meves), però se'ns veien aquests ulls esplèndids que tenim, i no només ulleres!!!

Les Annes coincidiu. Totes dues feu servir lentilles?


Elur, segur que si te les vens, faràs peles!!!!