divendres, 16 d’abril del 2010

info arroba empresaX punt com

Benvolguts (o no) empresaris del món mundial,

En aquests darrers mesos he tingut la sort de poder consultar moltes pàgines web, MOLTES, d'empreses, locals, serveis, càterings, lloguers, espais i restaurants que es dediquen al lucratiu negoci dels casaments (tema que comentarem un altre dia i que pot donar lloc a molta literatura crítica per part meva...).

Avui, només un suggeriment: tenir presència a internet és bàsic i fonamental. Sí. Sortir a Google és existir. També.
Però amb fer una pàgina i pagar un allotjament no n'hi ha prou.

Per tant...
1) si feu una pàgina, cuideu-la! Actualitzeu-la! Poseu-hi fotos maques!
2) si teniu una adreça d'informació, consulteu-la! Si un client demana informació, contesteu! Encara que sigui tard i amb una ortografia de por. Però contesteu!

Tenir presència a internet és inútil si, quan un usuari us demana informació, no us digneu a respondre. Una resposta automàtica que digui "Truca'm al 902xxxxxx o al 666xxxxxx" no és informar, és estalviar-se feina de manera vil i roïna.

I només per posar un exemple... Aigua de Viladrau no contesta a les consultes enviades a info@... a través de la seva pàgina web. Ni desenes de restaurants que han pagat una pasta per tenir una web xulíssima, amb moltes fotos i flors i mandangues.

En fi... ja he protestat.


2 comentaris:

sànset i utnoa ha dit...

ben fet que has fet!

Moltes suposades direccions de correu electrònic o números d'atenció al client més que informar desinformen, quan diuen alguna cosa...

*Sànses*

Tu, jo i l'Otis ha dit...

és que em fa ràbia, tu... entre tot!!
Llavors el remate final és trucar al número d'informació d'Hisenda i que ni tan sols m'agafin el telèfon. Quina barra! I és un 902!