dijous, 17 de juny del 2010

REPORTATGE SOCIAL. El propi entorn.

L'any passat vaig fer un curs de fotografia a la Casa Golferichs. El curs era "REPORTATGE SOCIAL. El propi entorn", amb la fotògrafa Mireia Bordonada. 

Avui, a les 20h, exposen un recull de fotografies del resultat del treball realitzat per cada un de nosaltres. No sé si n'hi haurà cap de meva, però valdrà la pena anar-hi, perquè alguns dels reportatges dels companys eren molt interessants: http://www.golferichs.org/web/index.php?module=pagesetter&func=viewpub&tid=12&pid=12


(i per si no n'exposen cap de meva, en penjo una de les que vaig fer... El tema del meu reportatge era... Jo mateix! No us penseu que va ser fruit de la meva vanitat, autoestima o ves a saber què. Va ser un suggeriment de la profe després de veure una sèrie de fotografies meves, sense cap ordre ni concert, i es va fixar en algunes que m'havia fet amb el disparador automàtic...).