divendres, 11 de febrer del 2011

Manual


Perquè pel nostre casament moltes coses van ser fetes a mà. Amb aquestes manetes que ara escriuen!!
Les invitacions, per exemple. O, com ja us havia ensenyat de passada, el meu ram i també els clips del meu recollit.
Avui us presento les flors.

Una part van ser els centres de taula i la decoració del pastís, i una altra part van ser els rams per les mames.
Aquí, en plena fase d'elaboració.

Un dels dos ram, un cop muntat.

Crec que els rams... portaven una quinzena de flors cada un. Pel pastís, una dotzena més. Pels centres de taula, 34 flors més. Hores de feina invertides? No les vull ni calcular...

Això sí, encara aguanten i no s'han de regar!

11 comentaris:

Assumpta ha dit...

Com m'agraden a mi aquestes coses!! :-))

Et felicitaria una i mil vegades, sí senyora!! ;-)

Jo, que fa un parell d'anys que noto la crisi econòmica i, sobre tot, els darrers sis mesos, i que no hi ha forma de trobar feina, estic pensant i pensant i donant voltes a fer alguna mena de manualitat que es pugui vendre.

En el teu cas, haver-ho fet pel propi casament és quelcom que, cada vegada que en parles, em poso a somriure i penso... ostres!! quina gran idea!! quina feinada, però quines hores més ben emprades!! :-))

Assumpta ha dit...

Ei, els dos enllaços porten al mateix post... ha de ser així? :-)

Garbí24 ha dit...

almenys algunes coses han deixat de ser manuals......no?
bon cap de setmana....pareja

Jordi ha dit...

Et falta dir: para todo lo demàs, visa mastercard!

Caram, jo sóc incapaç de fer aquestes meravelles. Amb les meves manotes en lloc de fer-les, les desfaria!

rits ha dit...

guau!!!! quina feinada i què xulo que et va quedar!!
segur que van ser unes hores esgotadores però que van quedar compensades deseguida

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Assumpta, he corregit l'enllaç. El copiar i enganxar m'ha fallat :)

Assumpta ha dit...

Vist! ;-)

Ja ho havia vist quan ho vas posar, però és maco tornar-ho a veure :-)

Laura ha dit...

que bonics!!! :)

El porquet ha dit...

Aquestes manualitats les trobo extraordinàries. Jo no tinc ni les manetes ni la paciència per a fer-les. És per això que reconec la seva vàlua. Enhorabona són genials!

Jordicine ha dit...

Sou uns artistes! Us felicito perquè tot és maquíssim.

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Moltes gràcies a tots!

Queda provat que van agradar molt... no va quedar ni un centre de taula sencer. Igual que als casaments "normals" amb les flors naturals, vaja.