dissabte, 19 de febrer del 2011

El discurs del Rei

Després de setmanes de sequera, sembla ser que els bons títols comencen a omplir la cartellera i la nostra agenda. I ahir en va caure un que estava dels primers de la llista: "El discurs del Rei".

Impecable. 12 nominacions als Oscar? M'ho crec. Colin Firth com a millor actor? També m'ho crec. I la veritat és que ens va sorprendre molt. Després de veure'l en altres pelis, com les de la Bridget Jones, el vèiem una mica descafeïnat, però aquí, fa un paperàs.
Un tractament de la imatge fantàstic, creen l'empatia amb el Rei, i et fan sentir les seves pròpies pors.

Llocs per recordar: la "consulta" i casa del logopeda.

(so d'aplaudiments de fons)

3 comentaris:

òscar ha dit...

Sembla ser que és una de les imprescindibles a la travessa dels Oscars.

O aquesta o la del cigne negre em cau aquesta nit.

Laura ha dit...

a mi em va agradar taaaaaaaaaaaaaant! jo vull que guanyi tots els premis del món!

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Què tal el cigen negre, Òscar? Tinc moltes ganes de veure-la. Les marquesines dels autobusos amb el pòster la peli em fan venir por i tot...

Laura, segur que s'endú un Oscar. Fem una porra?