dijous, 2 de juny del 2011

Costures






Després del curs de costura del segon trimestre a La Sedeta, em va quedar per acabar una bossa de roba amb tanca metàl·lica... I aquí la tenim, acabada i estrenada. 


Per una banda, de rodonetes de colors. Per l'altra, arbrets, de "conjunt" amb el collaret de boles que també vaig fer al curs.










Les teles de colorins són descobriment de la Maia. Gràcies!


Agraeixo també a la Ruth de L'Atelier del Raval la seva paciència davant del meu desconeixement total davant de la màquina de cosir. Gràcies!


7 comentaris:

Laura ha dit...

oh!!! :) que maco!!! quan m'ho vas explicar vaig entendre que ho feies mida monederet. ara te'n pots fer un que hi faci conjunt!

El porquet ha dit...

Ostres, jo mai tindré aquesta habilitat amb les mans. Jo sóc dels que se'm cau un botó dels pantalons i ja estic trucant al 112 (en forma de mare, és clar)

Garbí24 ha dit...

el que costa es perdre la por a fer coses....un cop perduda som capaços de fer-ne moltes

Assumpta ha dit...

Doncs el trobo moníssim! ;-)) i el collaret és súper original! Mai se m'hauria passat pel cap fer un collar així i el cert és que queda la mar de bé, et felicito per les dues coses! ;-))

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Polita, hi ha moneder i ara hi ha bossa. Les dues coses. Però no fan conjunt.

Porquet, com diu en Garbí, només cal perdre la por. A més... en 15 dies tindré màquina de cosir. Mama por :-D

Assumpta, és molt senzill! Una tira de roba cosida, en forma de "tub"... i les boletes per al relleno... doncs poden ser "caniques", boles d'altres collarets, qualsevol cosa!

Glòria DSN ha dit...

que trempada!!!! :-)

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Doncs veuràs la que liaré a partir de demà quan arribi la màquina de cosir, Glòria!
(A veure quins desastres organitzaré...)