diumenge, 10 d’abril del 2011

4t1a

Un dels descobriments musicals del mes de març...

6 comentaris:

sànset i utnoa ha dit...

No els coneixia, i m'han fet el pes!


*Sànset*

rits ha dit...

jo tampoc els coneixia,.. mmm, no sé, no sé.... de moment no m'acaben de fer el pes... els donaré més oportunitats, això segur!

El porquet ha dit...

Escolta tu! Això sona molt bé!

Carles ha dit...

Aquests nois es van fer "coneguts" fent concerts en pisos d'amics... Es veu que va ser tot un fenòmen i han aparegut altres amb propostes similars, des de concerts, a teatre, a recitals de poesia...

_MeiA_ ha dit...

Els vaig conèixer gràcies a ràdio Flaixbac, i faràn mal perquè sonen molt bé.

Tu, jo i l'Otis ha dit...

M'alegro que us hagin agradat... o no! Com a mínim els coneixeu :)

He sentit que avui es pot descarregar una cançó nova seva per celebrar el Sant Jordi...