diumenge, 10 d’octubre del 2010

Pa!

Farts de comprar pa que al cap de poques hores pot utilitzar-se com a arma assassina, i per estalviar-nos algunes excursions a la fleca bona, vam decidir aprofitar l'oferta d'una coneguda cadena de supermercats de baix cost per fer-nos amb una panificadora.


I què n'hem de dir... doncs Visca la Panificadora!!!!!! En tres horetes, ella et pefuma tot el pis amb aroma a pa, amassa, lleva, torna a amassar, i cou un pa ben bo, que dura uns quants dies i és gustós. Aquestes són les proves gràfiques dels resultats:









I la satisfacció de fer-te les coses a casa... no cal que ni que la mencioni, no?

13 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Si vols ser ben servit fes-te tu mateix el llit.
Quina olor de pa!!!! berenem?

Sergi ha dit...

Una companya ens en portava fet per ella, ja que sabia que érem molt panarres. El devoràvem, no en quedava gens pel dia següent. I és que amb pa tan bo no es poc, home, no es pot...

òscar ha dit...

La meva dona crec que va anar al darrera de la mateixa oferta. Varem fer tard i, per tant, seguim "gaudint" del pa i/o arma "arrojadissa".

Assumpta ha dit...

Apaaaaaaaa!!! Això ha de fer molta il·lusió :-))
Pa fet a casa... sona maquíssim :-)

El nostre pa no és "arma arrojadissa" és com xiclet més abans :-DD

sànset i utnoa ha dit...

Doncs no fa mala pinta!

i és gaire cara???

*Sànset*

Laura ha dit...

jo també la vaig comprar!!! m'encanta!!! ja heu provat el pa de cervesa?? nyam! :)

la divina ha dit...

I tant, visca la panificadora!
Nois, no sé si ho sabeu però acabeu d'entrar en una espiral de masses, llevats, farines i receptes que no s'acaba! Fer pa a casa fa molt de goig.

Perquè aneu aprofundint en el tema: http://www.elforodelpan.com/

Visca el pa i visca el vi! :D

rits ha dit...

mmmm, quina bona pinta!! fins aquí arriba l'oloreta!

si a casa fóssim colla ja hagués caigut!! però per a mi sola, i tenint en compte que me l'he de racionar..... no em surt a compte!!

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Jo us animo molt a comprar una pani, de veritat.
Si sou panarres i teniu ganes de fer coses a casa, clar. Ja tinc la primera cremada al braç... que no es pot ser patós...
La pani de la Moulinex crec que ronda els 100€, la de Lidl crec que sortia per uns 60 €. Amb les barreges preparades del Lidl no cal fer absolutament res! Només posar 500 gr de barreja i la part d'aigua corresponent i és BONÍSSIM!!
Polita, amb les receptes que proposa no me n'acabo de sortir. N'he provat un parell i m'ha quedat un punt dur... ens endinsarem en l'espiral de masses i llevats que diu la Divina. És el foro de l'Ibán? El blog de tequedasacenar era una passada.

Carbassona ha dit...

La veritat és que surt molt i molt bo, la meva mare en té una i n'està encantada.
I jo ja fa temps que m'ho estic pensant de comprar-ne una... A veure si els reis em senten i me la porten, jajaja.

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Reis!!! Esteu al cas, que teniu una comanda!!

Carolina ha dit...

Maria, a vikinguilàndia tothom fa el pa a casa, però sense panificadora, i es tarda el mateix! Pugeu que us ho ensenyo!! :)

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Carol! no insisteixis, que vindrem!!!
(però quan faci bon temps, eh, que no estem preparats per les vostres temperatures invernals...)