dissabte, 20 de juny del 2009

Passió per escriure malament

Ja us ho deia, que últimament estic molt crítica.

Avui em plantejo: Per què és tan difícil escriure bé? Per què sempre escriuen recomenat i cassolà? Per què no pot ser mai recomanat i casolà? Recomanar, de recomanat, de recomanació... i casolà de casa, no de cassola, home!!!!

I a partir d'això, em plantejo també: existeix el Dia internacional del corrector ortogràfic? Fem campanya perquè l'instaurin, "Dia internacional de la tecla F7 del teclat".

5 comentaris:

irethma ha dit...

Maria!! Existeix el dia del corrector... un poc "chapucillo", el 27 d'octubre, però sí. Et deixe aquí un enllaç.

http://www.uniondecorrectores.org/Mambo/index.php?option=com_content&task=view&id=83&Itemid=2

muà

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Ah, UniCo!!!

com mola :-D

Anna ha dit...

Maria, és que tu no ho saps, però "cassolà" no és el mateix que "casolà". "Cassolà" vol dir: "RELATIU A LA CASSOLA/FET A LA CASSOLA". :P (ui quin dia que tinc avui)

(Deixem un espai per a l'humor...hehe)

Tujoilotis ha dit...

Sí, Anna, és el que sempre he volgut pensar.... però em fa mal als ulls igualment!! ;-)

irethma ha dit...

Mariaaaaaaa!!! mira! http://www.youtube.com/watch?v=cnWp5zUNSqw
muà