dimarts, 27 de novembre del 2012

1000 fotos



Així és com aquesta parella britànica han immortalitzat tot el procés del seu embaràs:




I aquí ho segueixen explicant gràficament ara que l'Emma, la seva filla, ja ha nascut.
Divertit, oi?


Aprofito aquest missatge, a més, per donar a conèixer els resultats del nostre referèndum particular. Malgrat que l'opció guanyadora a l'enquesta va ser nena, i totes les creences i mites sobre les panxes d'embarassada semblaven confirmar-ho, la natura ha decidit portar la contrària a tots els pronòstics i serà un nen. Ho vam veure clar a l'última eco i ara... seguim debatent com es dirà!

Feliç setmana!


3 comentaris:

Sergi ha dit...

És xulíssim el vídeo! Com se l'han treballat, les idees ja les devien tenir pensades, o les anaven pensant sobre la marxa, perquè ella va fent moviments per interactuar amb elements inexistents. M'ha agradat molt, quina il·lusió que hi posen, això és el millor.

Yáiza ha dit...

Oh, que xulo! I quina feinada! Mare meva, jo em penso que no hi podria dedicar tant de temps... el meu rècord seria aconseguir fer una foto a la panxa un cop al mes! Hehehehe!

Així que nen, eh! Vaja, vaja... si no fos perquè ja en parles, ara faria la pregunta típica: I QUIN NOM LI POSAREEEEUUU?? Decidiu-ho aviat o la família i amics us torturaran a diari amb la pregunteta. Nosaltres tindrem més paciència, va!

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Oi que és fantàstic? Nosaltres hem anat fent fotos, però res a veure amb aquesta currada. Hi ha seguiments d'embaràs genials :)