dijous, 23 de febrer del 2012

La classe i les fotos

A la darrera classe, els dos professors van portar moltes fotos. Les primeres eren "maques": gràfics, representacions, esquemes... Els alumnes somreien, s'anava sentint oooh, aaah, assentiments, somriures, que bonic.
Més endavant, però, les fotos van deixar de ser "maques". Eren susceptibles de causar dolor i l'ambient va canviar: cares d'angoixa, uix, ecs, cames creuades, angúnia.
Tots menys la noia del costat, que a totes les fotos feia que sí.


És curiós com es pot captar el sentiment general de la classe en funció dels petits comentaris.

6 comentaris:

Sergi ha dit...

Llenguatge no verbal. Hi ha qui diu que parla més que les paraules.

El porquet ha dit...

Mmmm sóc un morbós... jo m'esperava veure alguna d'aquestes fotos...

Garbí24 ha dit...

hi han coses que no cal preguntar-les....salten a la vista.
JO també sóc una mica Porquet....;)

Jordicine ha dit...

Tens tota la raó. Una abraçada.

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Sembla que no us ha picat la curiositat... Primer de tot us diré que el curs és de medicina. Pel 14 de febrer, casualment, van triar el tema de la reproducció.
Els gràfics dels espermatozous i els òvuls són la mar de simpàtics... però determinades fotos no resulten gens agradables.

La classe d'ahir era sobre la vista i no vaig ser capaç de mirar cap de les fotos, de pura angúnia que feien :(

Tu, jo i l'Otis ha dit...

ni molt menys el vídeo de l'operació de catarates!!