divendres, 5 de novembre de 2010

El negoci de casar-se (VI)

O bé... 1000 maneres de quedar malament.

Quan una empresa ofereix un servei, pacta amb el client una sèrie de condicions. A l'hora de prestar el servei a la pràctica, ho ha de fer d'una manera concreta i respectant les condicions pactades anteriorment amb el client.
Si has pactat amb el teu càtering dues hores de barra lliure, amb una determinada quantitat de beguda i unes determinades marques, no s'hi val a reciclar les ampolles de l'últim casament i després desaparèixer.
Si has pactat, verbalment, que el lloguer de la finca és X, no s'hi val despertar-se a última hora i decidir que vols Y.

Aquesta mena de tonteries fan que, malgrat que el servei sigui excel·lent en altres sentits, un s'endugui un regustet amarg... i, per descomptat, que recomani precaució als amics o potser, fins i tot, que desaconselli aquestes empreses...

És que sempre s'ha d'estar a l'aguait...

3 comentaris:

garbi24 ha dit...

la gent per voler aprofitar massa acaben caient en un pou sense fons.
La avaricia rompe el saco

sànset i utnoa ha dit...

Ufffff... massa mals de cap.

Jo aniria a comprar l'alcohol a Andorra i evitaria problemes!

*Sànset*

Tu, jo i l'Otis ha dit...

La distància entre quedar bé i quedar malament és tan curta... costa tan poc caure cap a una banda o cap a l'altra...

Gràcies per passar!