dijous, 4 de març del 2010

Serà aquí


Serà aquí al mes d'octubre.
Ja falta una miqueta menys.

4 comentaris:

Kudifamily ha dit...

Ara m'he perdut...

És el del dia R (de Real) o el del dia D (Dementirijilla)? jajajajjaja

(per cert, tenim pendent una gravació... d'un concert... d'un tal amb barba que va demanar nosequè a una tal ben guapa...la poseu o què??????????? vavavavaaaa, encara que sigui en petit comitèèèèèèèè... Al final recorreré a l'amenaça, eh???)
;-D

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Aquest és el del dia R.

Sobre la gravació del concert... a nosaltres no se'ns veu en cap moment. Si vols veure a la resta de gent que va pujar aquell dia a l'escenari, et passaré l'enllaç...

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Perquè... això ho vas veure, no?
http://tujoilotis.blogspot.com/2010/02/els-manel-ii.html

Kudifamily ha dit...

Nooooooooooo, no vaig veure l'entradaaaaaaaaaaaaaa!!!
Que monooooooooooooooooooo!!!!
(confesso que m'ha caigut la llagrimeta... és que jo no vaig tenir res d'això... en Jordi, que és un sosso de vegadessss...)

Osti, però no pot ser que no hi hagi cap gravació, jopetassssss!!!