dilluns, 30 de juny del 2008

musclos i fregides, gofres i xocolata

Avui sóc jo qui pren la ploma cibernètica i redacta quatre línies d'aquest viatge al cor de Bèlgica. I al nostre.

Ja sabem tots que el matinar no és el nostre fort, però a les 5.00 a.m., puntuals com un rellotge, érem a la cua del check-in... (continuo la tasca d'Ell) per passar una hora drets esperant!!!
Arribem a l'aeroport de Brussel·les, ens espera un bus, deixem les maletes a l'hotel... i dispersió genciànica!! Era evident que tots 41 no podíem anar junts. Nosaltres vam visitar Brugge.
Primer tast de cervesa i de xocolata local :-D

El dia següent, la coral va cantar en una església de la Place du jeu de balle. Es veu que a la zona hi ha una comunitat espanyola / llatinoamericana força nombrosa. Després del concert... dispersió! Vam passejar per Brussel·les i a la tarda la coral es va tornar a reunir per cantar a la Grande Place.
Vam sopar tots junts, com diu el títol, musclos i (patates) fregides, plat nacional.

Dilluns al matí vam córrer fins a Gent, amb els horaris cronometradíssims. Personalment, em va agradar més que Brussel·les. I a la tarda... visita al Parlament Europeu! Va ser molt interessant, vam coincidir amb una sessió sobre temes ambientals. Aix, tots els intèrprets allà, treballant, a les cabines...
Després del Parlament, va tenir lloc la primera gofrada popular de la coral. Molt instructiu ;) no apte per a operacions biquini.

Dimarts de Sant Joan... volta per l'Atomium, passejada pel centre, visita al museu del Còmic i cap a l'aeroport falta gent!!

(és una mica maratonià, però si voleu més detalls... anirem escrivint...)