dimecres, 3 d’agost del 2011

Manairó

Aprofitant que fem vacances i que teníem pendent un regal de casament, ahir vam anar a dinar al Restaurant Manairó, al c/ Diputació de Barcelona.


Va ser... genial!! Ens van fer un menú degustació amb maridatge de vins, bo, bo, bo.


D'entrant, una cullereta de sardina fumada i un xof de pa amb tomàquet, servit sobre una estructura de ferro forjat xulíssima.


De primer, una croqueta de rostit deliciosa, un ravioli de foie amb salsa de trufa espectacular i un ou a la romana amb patata i calamarsets deliciós.



Després, un arròs amb callos i vieira amb oli d'all i julivert i, per acabar, vedella blanca cuita al Fakir Cook, que és un estri com aquest de la foto.
Tot això, regat primer amb un cava d'elaboració exclusiva, Muntanya Maleïda, crec. El vi blanc, un Trascampanas, un verdejo de Rueda que li fa bona competència al Perro Verde que tant ens agrada. I amb la carn un vi negre d'elaboració pròpia, 100% Tempranillo... i el que passa quan no portes càmera és que no tens prova gràfica de tot, i no en recordo el nom. 
Ah! I aigua TAU al llarg del dinar.


Per postres, una torrija de Santa Teresa amb gelat de formatge fresc i crema de llimona. 





Només li vaig trobar a faltar un detall de xocolata, algun petit four amb el cafè per acabar d'arrodonir l'àpat. La resta, "en cinco palabras": ES-PEC-TA-CU-LAR.  


Per cert, agrair tan fantàstic regal a la Judith, l'Oriol, la Jana i l'Ona.  



5 comentaris:

Sergi ha dit...

Com us cuideu! Però em temo que jo em quedaria amb gana!

rits ha dit...

carai, quin regal!!!!

El porquet ha dit...

Lladres! Quina manera d'endrapar! Me l'apunto que sembla que la cosa pinta moooolt bé!

Garbí24 ha dit...

això no es pot fer.........s'em cau la baba, m'encanta la cuina elaborada.....i la tradicional també

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Un gran àpat per a la nostra petita celebració. Gràcies a tots per passar!!