dimecres, 9 de febrer del 2011

Proposició no de llei

Benvolguts tots,

Us faig a mans la proposició no de llei que engeguem a can Tu, jo i l'Otis. Tingueu a bé d'adherir-vos-hi i de fer-ne difusió, si us plau.









Proposició no de llei per a l'abolició del mes de febrer.

És un mes curt, que ve després del gener i abans del març, que costa molt, fa fred, no conté festius destacats i és més curt que la resta. No hi ha vacances, no hi ha festes assenyalades... deixem el Carnestoltes per al març, així la distància entre Nadal i Setmana Santa serà més curta i no farà tanta mandra.
En cas que la proposició prosperi, els calendaris seran d'onze mesos. Les nòmines es mantindran en 12 o 14 pagues, sense tenir en compte aquesta abolició.

Els nascuts en el mes de febrer seran immortals, vist que no podran sumar anys perquè la seva data de naixement no existeix al calendari. En el cas que vulguin seguir celebrant els aniversaris i menjar pastís i rebre regals, hauran d'escollir aleatòriament una altra data del calendari que sigui del seu interès.

9 comentaris:

Laura ha dit...

jo m'hi adhereixo i elimino el gener, també. o elimino el 2011 i passem de pet al 2012.

òscar ha dit...

El febrer, sentit ell com és, ara mateix acaba de presentar la pertinent denúncia per mobbing a un organisme competent.

És sentit però, si hi ha indemnitzacions a guanyar, deixa els sentiments a banda.

Jo us penso recolzar, això sí.

Sergi ha dit...

Jo no em puc adherir a aquesta proposta, el febrer no em molesta gens, si descomptem que està sent més calurós del que m'agradaria. Jo aboliria el maig, però no compto que això sigui possible.

Assumpta ha dit...

Bé, jo el que voldria seria eliminar els dimarts. No podria ser?

En cas d'abolir algun mes aboliria l'agost, amb aquella calor enganxosa que fa!

De fet...

No podríem fer calendaris personalitzats? :-DD

Garbí24 ha dit...

i si suprimissim tots els dimarts de l'any menys els de vacances?

Mosquit ha dit...

Com pot ser que precisament vosaltres dos feu aquesta proposta !
El meu avi sempre deia que havia nascut el mes dels gats (13 de febrer) ... POBRE OTIS !!!

El porquet ha dit...

Proposició desestimada! Què és això que uns tinguin la immortalitat i els altres no? Res, aquí tots a donar el do de pit!

sànset i utnoa ha dit...

Prefereixo eliminar el març que és més llarg i es fa més pesat! O potser el novembre? mmm...
Al febrer faig anys! i no canviaria fer-los en un altre méeees!!

M'imposo a aquesta llei!
grrrr

Utnoa

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Ja veig que la proposició no de llei no prosperarà pas... haurem d'aguantar el febrer (i amb ell el 2011) com puguem...