diumenge, 27 de desembre del 2009

Una altra de llibres

I, finalment, he acabat el primer llibre de Larsson!
M'adono que el 2009 deu ser l'any de la meva vida en què he llegit menys. Menys llibres, i per plaer, vull dir. Això de llegir tot el dia satura molt les neurones, i descansar llegint un llibre no sol atraure'm gaire...

També em faig una idea de perquè, després de la pel·lícula dels Homes que no estimaven les dones (Gli uomini che odiano le donne, a Itàlia), ell i jo vam tenir opinions diferents. Realment... és molt difícil resumir el llibre en 2 hores de pel·lícula, s'han inventat algunes parts, altres les han passat pràcticament per alt... També entenc per què s'ha posat tant de moda. Larsson enganxa. I molt.

3 comentaris:

Kudifamily ha dit...

A casa ja t'espera el segon!
:-****

Sergi ha dit...

Jo no vaig veure la pel·lícula perquè encara no he llegit cap dels tres llibres, m'esperen aquest any. Segur que el llibre és molt millor que les pel·lícules, un totxo així no és fàcil de resumir.

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Sabeu que porto dos dies veient Lisbeths Salander per tot arreu? Ahir, al gimnàs, i avui, pel carrer...