divendres, 27 de març del 2009

Viciats... perduts

Sí, va, deixeu-me fer un joc de paraules tonto per acabar confessant que sí, estem viciats perduts... a Lost!
No ho havíem vist mai, i en qüestió d'un mes i poc hem vist 2 temporades senceres i la meitat de la tercera.

Pobre del que m'expliqui res!!!!!
Aprofito també per copiar aquí l'enllaç a una web des d'on es poden veure sèries sense haver-les de descarregar. He fet alguna petita prova, sense arribar a veure capítols sencers, i sembla que funciona perfectament.
Au, vici per a tots.

4 comentaris:

Laura ha dit...

benvinguts al club!!! jo em vaig empassar la primera temporada un pont del pilar, ho recordo com si fos ahir... ara a la feina em passen els capítols setmana rere setmana com si fossin drogues. :-P

Tu, jo i l'Otis ha dit...

ooooohhh droga droga... per quina temporada vas?? ja hem acabat tots els cds que ens havíen passat, haurem de començar a tirar de seriesyonkies...

Laura ha dit...

vaig per la cinquena, com els ianquis!

desmond forever!!! :-))

Tu, jo i l'Otis ha dit...

ai ai ai no m'expliquis coses!!!
;-)