dimecres, 7 de novembre del 2012

Estadístiques



Sense saber encara si serà nen o nena, estic xafardejant diferents llocs per seguir ampliant la ja llarga llista de possibles noms. Així he arribat fins la pàgina de l'Idescat, l'Institut d'Estadística de Catalunya.

Sabeu quins van ser els noms més posats del 2011?
A Catalunya, per a nen, Marc, i per a nena, Martina.




A la nostra votació particular sembla que guanya l'opció nena, voleu fer suggeriments de noms? De nen o de nena, el que us faci més il·lusió.


(Els autors es reserven el dret de fer el que els roti quan arribi el moment)

9 comentaris:

rits ha dit...

Això del nom és molt vostre. No em veig capaç de fer suggeriments.

En tot cas, et puc dir els que m'agraden a mi, encara que el cert és que tampoc en tinc triats i canvio sovint. De nen, m'agraden Marc, David, Arnau, Eloi, Oriol,... ja veus, forces i amb res en comú.
Però és que de nena encara és pitjor, n'hi ha molts i molt variats, potser el que més, Aitana, encara que fa un temps vaig pensar que potser tb estaria bé o Laura o Marta, noms importants per a mi. Xò,... qui sap...

Ja veus, no crec que us pugui ajudar gaire xq no tinc res definit.

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Nosaltres tampoc tenim res definit, Rits! Si veiéssis la llista... és llaaaaaaaaaaaaaargaaaaaaaa.......

Gràcies per opinar!!

Garbí24 ha dit...

Si és nen no li posis Mariano i si és nena res d'Alicia......
Quan el vegis et sortirà el nom que li vols posar si encara no heu arribat a la conclusió

Sergi ha dit...

Marc ja fa molts anys que està al capdamunt de la llista, però jo no en conec massa, és curiós. I m'agrada més Marta que Martina, encara que ens sembli que està més suat.

Si al final posareu el que voldreu, jo no dic noms!

Mosquit ha dit...

Uff, em sembla que jo si que no us puc ajudar. Crec que a la Maria no li va agradar el nom que li vaig posar a la meva nena (Heura), o sigui que millor no suggerir res, coneixent-vos el que trieu estarà molt ben triat.

Jo no vaig voler saber el sexe fins el dia del part o sigui que teniem un nom de nen també: Eloi ... avui però, si tingués un nen li posaria : Roure ! i si tinguessim el trio : Ginesta !

Heura, Roure i Ginesta, molt florida estic jo !

Assumpta ha dit...

Està claríssim, si és nena Assumpta!! :-))

Molt bo el comentari d'en JOAN... Ni Marianos ni Alicias... :-DDDD

Tu, jo i l'Otis ha dit...



Moltes gràcies a tots per participar. Us avanço que ja sabem què és... estic preparant el post...

:D

Ni Mariano, ni Alícia, ni Jose Mari, ni res que s'hi assembli, per descomptat!

Yáiza ha dit...

Vaig veure aquestes estadístiques no fa gaire, no sé a sant de què m'ho mirava. Però ja em va sorprendre que Martina fos el més posat!!! No el trobo precisament el més bonic... Res, que d'aquí uns anys tindrem un allau de Martinetes per aquí!

Tu, jo i l'Otis ha dit...

És graciós, de Martina crec que no en conec pràcticament cap...

Però com que serà nen, no sumarem a la llista de Martines.
I ens queden dies per arribar a un consens...