diumenge, 20 de maig del 2012

El mussolet d'en Pau


En Pau és rosset i té uns ulls blaus blaus blaus preciosos. Per celebrar el seu aniversari, els seus pares van organitzar un pícnic a la Ciutadella. I com que no volien regals, no els hem fet cas i he fet un mussolet de feltre.






A partir del patró original que trobareu aquí fet de roba, vaig tallar les peces de feltre. Com que el volia per penjar, hi vaig posar també una cinta, i vaig canviar el cercle més petit dels ulls per dos botons negres.









Com que per a determinades coses sóc desordenada de mena i no em vaig mirar les instruccions del patró, vaig començar a cosir espontàniament per una banda i després omplir el mussol i tancar-lo va ser molt difícil. 
La creativitat de vegades és terrible. 
La impaciència, també.



Finalment vaig aconseguir omplir-lo de buata i tancar-lo sense que es notin massa les costures.



A en Pau li va fer molta il·lusió i de seguida va començar a jugar amb l'envoltori, la cinta de l'envoltori i el mussol. Què voleu, té un anyet i tot un món per descobrir!


6 comentaris:

Sergi ha dit...

Trobo que t'ha quedat molt bé, tot i la impaciència. Segur que acaba destrossat de tant jugar-hi, però haurà valgut la pena.

Yáiza ha dit...

Hehehe! Et curres un regal i el nen s'ho passa pipa amb l'emboltori. Ja passa! =P Però segur que el mussol viurà molts anys i ell recordarà (perquè li ho explicaran mil cops) qui li va regalar!

Assumpta ha dit...

Hehehehe n'encanta!! :-))

Tot: el mussol i l'explicació... i el comentari "La creativitat de vegades és terrible.
La impaciència, també.
" que me'l podria aplicar a mi mateixa així, tal qual l'has posat tu :-))

El porquet ha dit...

Ha quedat preciós! Quines manetes! Jo sóc incapaç de fer res així... és que jo sóc un manasses...

Laura ha dit...

T'ha quedat preciós, m'agrada molt!!

rits ha dit...

És xulíssim!!!!! m'agrada molt!!! m'agafaré el patró, i tant!!!

una cosa? a la feina tenim discussió amb això dels no regals. Si algú no vol regals o demana no fer regals, xq acabem fent algo?

Un picnic a la Ciutadella!!!! quines ganes!!!!