divendres, 5 de febrer del 2010

24


Mentre esperem ansiosament l'arribada de l'última temporada de Lost, i recordant que ens vam empassar les 5 temporades que mai no havíem vist per la tele en menys de sis mesos... ara hem començat a devorar 24. Recordo haver-la vist anunciada però tampoc no la vam veure mai...
A la primera temporada, elles totes guapes i escanyolides, els bons tots valents i lleials, els dolents molt dolents i cruels, intrigues, conspiracions, suborns, coaccions, terrorisme, política... la familia per sobre de tot... i un presidenciable negre a la Casa Blanca, quina casualitat.
L'hem acabada en un mes... ja només queden 6 temporades més, crec.

3 comentaris:

anna ballbè ha dit...

i què tal? és una bona alternativa?
nosaltres també hem devorat lost en sis mesets... sort que ja arriba la 6a temporada...
si val la pena, ja ens la passareu!

Sergi ha dit...

Personalment us diré que a mi aquesta sèrie em semblava una patata bullida. Recordo que la mig seguia, però no vaig passar de la primera temporada perquè ja em va semblar infumable. Que per cert, d'això fa molts anys, jo encara vivia a casa els pares. Vull dir que en aquell temps posar un presidenciable negre era molt agosarat i original. Ningú coneixia l'Obama per aquelles èpoques.

Tu, jo i l'Otis ha dit...

Nosaltres ens l'hem polida en un tres i no res... la veritat és que veure les sèries en dvd és un gust. Sense publicitat, sense horaris... sense dependre d'internet...

És tan creïble com qualsevol altra sèrie de ficció... amb terroristes, presidenciables i policies super bons :D