divendres, 13 de novembre del 2009

Agora


(Maria): Sí, cert, tota la raó: tenim el bloc una mica abandonat. Però entre feina, aficions, amistats, famílies i altres qüestions que desvetllarem ben aviat, no hem tingut temps d'actualitzar en condicions. Però avui sí, que fa uns dies vam anar al cine i encara no hem criticat!! Vam cometre l'error d'anar al cine a Figueres, a veure Agora, la nova de l'Amenábar. I dic error no per la pel·lícula, sinó per l'actitud de molta gent quan va al cine: com si fossin al sofà de casa. Xerrant, comentant, rient... ben fort, que ho senti tothom!! No dic que a Barcelona no passi, però allà... sempre! Fins a l'extrem que no em vaig poder reprimir i em va sortir un "Podeu fer el favor de baixar la veu" en un to suficientment alt com perquè em sentís tota la sala. Osti tu!!! Ja n'hi ha prou!!

(Carles): I van callar, si senyora! Calia un toc d'autoritat. ;)
Però bé, "analitzem" la peli... "Tesis", "Abre los ojos", "Los Otros", "Mar adentro"... Títols que, a mi particularment, em porten records de pelis interessants, entretingudes, amb misteri, ritme, emocionants, emotives... "Agora"... És del mateix Amenábar? O aquesta vegada la va fer el becari? (amb tots els respectes pels becaris!). Noves paraules em defineixen aquesta: aburrida, sosaina, sense xixa, descafeïnada, amb imatges molt maques, però massa cels estrellats... No ho sé, em va decepcionar, la veritat.

En fi, amic Amenábar, esperarem la propera.