diumenge, 2 d’agost del 2009

"Don Carlos", segons Calixto Bieito


El Grec, en la seva edició d'enguany, finalitza el seu festival estiuenc amb el "Don Carlos" de Friedrich von Schiller, passat pel filtre, sempre personal i intrasferible, de Calixto Bieito...


Divendres vaig rebre la informació del Club Tr3sC i vaig veure l'oferta de l'entrada a 6€. Amb un toc de telèfon, vaig animar als meus pares per a la nit de dissabte, i amb un e-mail, vaig temptar al David i l'Anna.

Val a dir que vaig haver de fer equilibris amb tres ordinadors per a assegurar-me les 5 localitats juntes... Senyors del Telentrada, estudieu-vos una mica més el tema, no és manera sana de treure entrades...

Parlem de l'obra: dues hores intenses, sorprenents, plenes d'analogies i de relacions atemaporals, o més ben dit, intratemporals. Una escenografia impecable, fantàstica, on un fabulós hivernacle s'anava descobrint al públic acabant de conformar l'escenari on es desenvolupava l'obra.

Ja sabeu que som simples espectadors, i no intentem fer de crítics amateurs, però és que no em puc estar de felicitar al grup actoral, que, en el seu conjunt, brodava una interpretació d'"Olé!".

4 comentaris:

anna ha dit...

mmm.... totalment d'acord!! M'agrada això del Tr3sc! No esperava que donés tant de si... I l'obra, doncs sorprenent, i l'escenografia molt xula!

MaryMoon ha dit...

ammazza, estem pujant molt el llistó cultural!! què farem després de l'estiu? haurem de llogar una llotja al Liceu, tu!!

la divina ha dit...

Ostres, sí que li treieu suc al Tr3sc, sí!

codi ha dit...

eps... el tema de la llotja, el deixarem per altres amics. Nosaltres seguirem perseguint les millors ofertes culturals del 3C.

Dels actors,....no em veig en cor d'opinar. Ell la té petita, ella petits..... en fi....molt xulo tot plegat. m'agrada això de saltar-se "les normes". Tal com va dir la nostra veïna de la fila de davant. " m'han dit que és una mica barroca". Llàstima que no ens vam quedar al final per preguntar-li què li havia semblat.

El desmembrament d'Espanya .....BRUTAL.....