dilluns, 6 de juliol del 2009

La turista solitària


Heu viatjat mai a algun lloc per tancar-vos a un hotel? O en un apartament? Heu dedicat els dies al "dolce far niente" sense explorar la ciutat que us acull?
Jo, personalment, m'hi nego.

Per això, aquesta tarda, he començat la meva ruta turística per Roma. Sense presses.
Sortint de Termini, he anat caminant caminant, fins que m'he trobat envoltada de carabinieri i de cotxes oficials. Em temo que he tingut als senyors del G8 ben a prop.

Caminant caminant, m'he pres la meva primera granita di caffè davant del Pantheon. He badat per allà una estona. I caminant caminant, he trobat un autobús que m'ha acostat al metro que m'ha portat fins a casa.

7 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

oh, Roma, em va encantar, sobretot els carrers del barri antic, el Trastevere, Il campo di Fiori, la piazza Navona

la divina ha dit...

Quin gustet fer la guiri així :)

Laura ha dit...

mmm... granita de cafè... :-)

anna ballbè ha dit...

Oooohhh!!! quines enveja!! (de la sana, però...) ostres ve molt de gust fer una volteta per roma... Un petó!!

irethma ha dit...

Tu investiga, investiga tot el que pugues que em queden 39 dies!!! :D
un beset!

asunca ha dit...

Roma!!!!!!!! quines ganes tinc de venir.Petonets

Tu, jo i l'Otis ha dit...

M'agrada veure tanta animació en una entrada!!

Gràcies noi, i noies!

Jesús, porto una setmana aquí i has citat tots els llocs que he vist :-D
A la resta... doncs quan vingueu ens prenem una granita allà mateix! (no mireu el termòmetre, que canviareu d'opinió)