dimarts, 9 de juny del 2009

Les pràctiques professionals, un engany? (II)

Sabia que me'n deixava alguna...

Pràctiques 4.1: pràctiques optatives del màster 1. Vaig treballar 40 hores per a una miniempresa del sector informàtic que llavors tenia la seu al viver d'empreses de Barcelona Activa de Noubarris. Vaig traduir un volum important de paraules, gratis. El meu "tutor" em va buscar un Trados pirata i per aquesta banda me'n vaig poder beneficiar.

Era principis de l'estiu i vaig decidir portar màniga llarga i pantalons llargs durant les 40 hores per evitar que em mirés constantment els pits i el cul. Molt lamentable, la mentalitat de certes "persones" que no veuen més enllà de la carn.

L'avantatge és que després de les pràctiques em van passar feina un parell de vegades com a autònoma.