dimecres, 11 de juny del 2008

Defecte de fàbrica

Entre dijous passat i avui he fet 4 viatges a certa botiga de forma triangular que hi ha a Plaça Catalunya.
Vaig decidir que la meva pantalla LG del cul gros és incòmoda, i vaig pensar que una pantalla plana milloraria l'estat de la meva esquena i tota la meva ergonomia laboral.
Doncs no.
La vaig comprar dijous. La muntem. La col·loquem. La configurem (que no va ser tan fàcil). Els drivers no funcionen, els baixem d'internet. Quan comença a estar ben col·locada.... Osti! No! Un píxel fos!!!!
La desmuntem, la tornem a embalar, i dilluns a primera hora torno a la botiga amb la pantalla. No sé si heu provat mai de passejar pels puestus amb un embalum de 8 kg... és fantàstic...
Quan vaig a canviar-la, em diuen que estan esgotades (!!!) i que només queda la que està en exposició. Me la miro, no li veig res de dolent, me la preparen (una hora llarga passejant per la botiga) i me l'enduc.
Arribo a casa, la munto, la col·loco, arranca el Windows... Un píxel fos!!!!! No! No! No! No! No! No! No! No! No! No pot ser veritat! No m'ho puc creure!!

Ara aniré a tornar-la. No vull canviar-la, ni pel mateix model Samsung ni per cap altre model que tinguin. Money back, ja me la compraré en un altre lloc, que això de passejar amb una pantalla 3 cops per setmana em resulta molt cansat.
Pobra LG, jo que volia jubilar-la....

2 comentaris:

neska polita ha dit...

les pantalles tenen drivers? jo, sí que fa temps que no me'n compro cap...

sort!

Tu, jo i l'Otis ha dit...

sí, algunes les connectes al Pc i ja s'instal·len soles, i d'altres, per anar bé, hi has d'instal·lar els controladors, usease, els drivers, perquè funcionin bé. En fi.... ja tinc els diners, ara falta carregar-se de paciència i comprar-ne una altra... quina mandra!!